به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران حاضر در كنسرت فرزاد فرزين در برج ميلاد تهران، پيش از شروع برنامه، ثانيه شمار حضور اعضاي اركستر پخش و پس از آ‌ن اعضاي اركستر در جاي خود مستقر شدند.

فرزاد فرزين از جمله خوانندگاني است كه در كنسرتهايش هميشه يك اتفاق غافلگير كننده براي مخاطبانش دارد و اتفاق كنسرت 23 تير او ظاهرشدن اين خواننده جوان در قالب يك  لوزي بر روي صحنه و خواندن قطعه "تنهام نذار" همزمان با ورودش، بود.

هنگام اجراي قطعه "بيا بيا" از آ‌لبوم شليك تعدادي از افراد با لباس هاي تاريخي، به روي صحنه آمدند و در طول اجراي اين اثر فرزين را همراهي كردند.

"فرزاد فرزين" سومين قطعه خود را نيز از آلبوم جديدش "شليك" انتخاب كرد كه ‌آغازگر اين قطعه، تكنوازي ويولن و سپس گيتار باس اين اثر قطعه اي نبود جز "ميدونم" كه با استقبال بي نظير مخاطبان روبرو شد.

قطعه "عشق مني،عمر مني" چهارمين اثري بود كه فرزين آن را اجرا كرد كه در اين قطعه، خواننده دقايقي به نواختن كيبورد پرداخت و سپس اين اثر را با قطعه اي ديگر تركيب كرد.

فرزاد فرزين پيش از اجراي پنجمين قطعه، گفت: مي‌خواهم قطعه اي را بخوانم كه بيشتر شما آن را دوست داريد اين قطعه دونه دونه بود كه از آلبوم شانس انتخاب شده بود و فرزاد اين قطعه را خودش با نواختن گيتار خواند.

فرزاد فرزين ميان برنامه، دقايقي به احترام حميد سمندريان، از اساتيد تئاتر كشورمان سكوت كرد.

اين خواننده جوان كشورمان، امير جعفري و همسرش ريما رامين فر  تهمينه ميلاني و السا فيروز آذر را به عنوان ميهمانان ويژه خود معرفي كرد.

پس از اجراي قطعه ششم با عنوان كي ميتونه، فرزاد فرزين گفت: پس از اينكه آلبوم شليك، را روانه بازار موسيقي كرديم، قصد داريم براي كارهاي بعدي، تغيير محسوسي در تنظيم كارهايمان بدهيم به صورتي كه دچار تكرار نشويم.

هفتمين اثري كه توسط فرزين اجرا شد، قطعه نه نگو بود و پس از اين اثر، اين خواننده جوان، صحنه را ترك كرد و در اين مدت اعضاي اركستر به تكنوازي پرداختند.

پس از تكنوازي اعضاي گوره كليپ جاي خاليت از آلبوم شليك پخش شد و پس از آن، فرزاد فرزين با لباسهايي جديد، صحنه ظاهر شد و قطعه اون تو نيستي را اجرا كرد كه با استقبال پرشور هواداران وي روبرو شد.

ساير قطعه هايي كه توسط فرزاد فرزين در اين كنسرت تابستاني اجرا شد عذابم بده، ميخوام چشماتو، تركم كن، تو مال مني، با تو، و قطعه جغرافيا به عنوان پايان بخش اين برنامه هستند.

پيش از اجراي قطعه "جغرافيا يك كره زمين و يك سبد گل"، صحنه را تزئين كرد و پس از دكلمه خواني يك دختر كوچك، حسام نواب صفوي با نواختن پيانو وارد صحنه شد و پس از آن صداي فرزين طنين انداز شد.

فرزاد فرزين پيش از اجراي اين قطعه نويد حضور اين اثر را در آلبوم بعدي خود داده بود و در حين اجراي اين قطعه نيز تعدادي از كودكان خردسال سفيدپوش و  تعدادي از ساكنان ساير كشورها به  عنوان نمادي از صلح جهاني اين خواننده جوان را همراهي كردند كه البته پخش كليپي از تصاوير مربوط به جنگ، از ساير بخش هاي اين قطعه بود كه با استقبال بي نظير هواداران فرزين روبرو شد.

از جمله اعضاي اركستر فرزاد فرزين مي‌توان به امير ميلاد نيكزاد رهبر اركستر، احسان نيزر ويولن، ياشار خسروي ساكسيفون، آرين كشيشي گيتار باس، محمد شاكر كيبور،د آرمين كشيشي گيتار كلاسيك، مهرداد معافي گيتار الكتريك، احمد امين پور پركاشن و ايليار خسروي درامز اشاره كرد.

همچنين گروه كر اركستر فرزاد فرزين به سرپرستي انوشيروان تقوي،از علي تهراني و شهرام شهبازي، تشكيل شده است.

 




خبرگزاری پانا: واحد نظارت وارزشیابی دفترموسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی صدور

مجوزکنسرت فرزاد فرزین

و یک گروه دیگر درشهرستان ها را صادرکرد...

به گزارش خبرگزاری پانا به نقل از  روابط عمومی دفتر موسیقی  گروه موسیقی" شوک "به سرپرستی وخوانندگی فرزاد فرزین وگروه "افر" به سرپرستی پژمان کلانی صادرشد.
گروه شوک20تیرماه درفرهنگسرای هلال شهرستان زنجان ساعت18و21هرشب دو اجرا قطعاتی چون عادت ،چه  حسی خوبیه ،شورشی وتومال منی وگروه افردرسالن مجتمع فرهنگی استاد فرشچیان اصفهان ،برای علاقمندان برروی صحنه می روند .
مجوزامتیازاجرای صحنه ای گروه شوک  برای موسسه ندای چنگ صادرشده است .



چهار شنبه 14 تير 1391برچسب:, :: 10 بعد از ظهر ::  نويسنده : ستاره

http://www.radsms.com/wp-content/gallery/cart-postale-emame-zaman/d01453ad-4ffb-4f06-a894-3ee3b1b9ea2e.jpg

بیا موعود هنگام قیام است

جهان مجروح یک جو التیام است

زمان لبریز شوق و انتظار است

زمین بر رجعتت امّیدوار است

بیا امشب شب قدر است ما را

علمدار تو در صدر است ما را

میلاد آخرین شکوفه ی باغ احمدی، حضرت مهدی(عج) مبارک




موسیقی ما- لی لا رضایی: عبدالجبار کاکایی از سوردن ترانه خود برای یک تیتراژ تلویزیونی خبر داد و در این رابطه به موسیقی ما گفت: تیتراژ این کار تلویزیونی را با صدای فرزاد فرزین تراه سرایی کرده ام که آهنگسازی آن را امید کرامتی به عهده دارد. نام این مجموعه تلویزیونی راز پنهان است که کارگردانی آن را فلورا سام انجام می دهد.

این كار دو تیتراژ كاملا متفاوت دارد؛ یكی ابتدا و دیگری انتهای هر قسمت سریال. تیتراژ ابتدایی بر اساس یكی از اشعار حافظ است. آنجا كه حافظ می‌گوید: «دل می‌رود ز دستم، صاحب‌دلان خدا را‌/‌ دردا كه راز پنهان، خواهد شد آشكارا» كه این غزل كاملا هدفمند و بنا به اسم این سریال انتخاب شده است.

موسیقی تیتراژ به وسیله اركستر سمفونیك، اركستر بزرگ نواخته می‌شود و خواننده‌ آن نیز پیام حصیری است.
ساخت موسیقی تیتراژ ابتدایی و پایانی این مجموعه را امید کرامتی انجام می دهد.

تیتراژ انتهایی، فضای كاملا متفاوت از تیتراژ آغازین دارد و پاپ است. شعرش از عبدالجبار كاكایی و خواننده فرزاد فرزین است. گویا هیچ چیز در ساخت و تهیه این سریال از قلم نیفتاده است و تدوین همزمان با ضبط سریال انجام می‌شود.

این ترانه سرا همچنین فعالیت های دیگری را در جایگاه ترانه سرا با خوانندگان زیادی به عهده دارد که یکی دیگر از آنها«آی دنیا» با صدای شهرام شکوهی است که رضا خسروی آهنگسازی وتنظیم آن را به عهده دارد. این در واقع اولین همکاری من با شهرام شکوهی است که به نظرم کار خوبی شده است. قرار است چند شب آینده این مجموعه تلویزیونی از این رسانه پخش شود.

به گفته این ترانه سرا این دو پروژه مهم ترین همکاری های وی در زمینه ترانه سرایی این شلوغی های اخیرش است.

کاکایی همچنین افزود: کارهای دیگری نیز در دست انجام دارم که تا انتشار آنها نمی توان خبرشان را قطعی اعلام کرد. چرا که ممکن است در طول مسیری که طی می کنند با مشکلات فراوانی روبرو شوند.



منبع : اختصاصی سایت موسیقی ما



این آهنگ تیتراژ پایانی فیلم سه خط موازی به کارگردانی محسن افشانی میباشد

 

زندگیم رو لبه تیغه نمیشه با تو بیام
زخمه من خیلی عمیقه نمیشه با تو بیام



آخر قصه چی میشه خودمم نمیدونم
واسه این که با تو باشم میخوامو نمیتونم


خیلی حرفارو نمیشه با ترانه ها بگی
عمریه چشمامو بستم رو تمومه زندگی


وقتی ترسی تو دلم نیست واسه چی سکوت کنم
من به قله نرسیدم که بخوام سقوط کنم


اما تو پربکش حتی اگه آسمونی نیست
اگه افتادی به خاکم باز رو باورت بایست


توی چشمامون با اینکه قطره های بارونه
تو نگاه کن و بخند که آخرین خندمونه


زندگیم رو لبه تیغه نمیشه با تو بیام
زخمه من خیلی عمیقه نمیشه با تو بیام



آخر قصه چی میشه خودمم نمیدونم
واسه این که با تو باشم نمیخوامو نمیتونم



فرزاد فرزین یک روز پس از کنسرت 5 تیر اش در سالن برج میلاد در مورد همه حاشیه های این

روزهایش گفت:

برای دعوا و درگیری که خواننده نشده ام

برای خواندن این مصاحبه به ادامه مطلب برید



ادامه مطلب ...


بقیه در ادامه مطلب

 نکته مهم :

۱ - فرزاد فرزین در نظر سنجی مجله زندگی ایده آل با حمایت های شما هواداران عزیز با ۳ پله صعود در رتبه چهارم قرار گرفت.

برای حمایت از فرزاد فرزین کد POP12 را به شماره 20001124 ارسال کنید.

۲ - برای شرکت در قرعه کشی ۱۵ بلیط رایگان کنسرت ۲۳ تیر ماه عبارت Farzin را به شماره 20001124 ارسال نمایید.

منبع:farzad-mohamad.blogfa.com



ادامه مطلب ...


موسیقی روز-علیرضا رجایی:کنسرت فرزاد فرزین شب گذشته با حضور هوادارانش در سالن همایش های برج میلاد برگزار شد.
در این کنسرت قطعات آلبوم های شانس و شلیک با استقبال بیشتری از سوی حضار مواجه شد.
ظرفیت سالن کاملا تکمیل بود و حتی تعدادی از هواداران فرزاد برای خرید بلیط به برج میلاد مراجعه کردند که به علت تمام شدن بلیط،موفق به دیدن این کنسرت نشدند.
حاضرین در این کنسرت شاهد سورپرایزهای مهیج و متفاوتی بودند که این اتفاقات را بعد از کنسرت 23 و 24 فرزاد فرزین در برج میلاد اعلام خواهیم کرد.
سانس دوم این کنسرت،خود فرزاد هم سورپرایز شد.
تهیه کننده و عوامل این کنسرت کیک تولد او را روی استیج بردند و حاضرین هم یکصدا  و همراه با ارکستر،آهنگ تولدت مبارک را همخوانی کردند.
فرزین از این اتفاق شوکه شده بود و بالاخره کیک تولدش را برید تا بزرگترین تولدش را با حضور هوادارانش جشن بگیرد.
این کنسرت به همت موسسه فرهنگی هنری «اکسیر نوین» برگزار شد و «محمد رضا خانزاده» و «پویا زارع فرد» تهیه کنندگان این کنسرت بودند.

 

 

بقیه عکس ها در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


سینما پرس- گروه هفت هنر/ فرزاد فرزین از پیانو نوازی حسام نواب صفوی در کنسرت خود خبر

داد...

برای خواندن خبر به ادامه مطلب بروید 



ادامه مطلب ...


فرزاد*****شلیک*****فرزین
فرزاد فرزین
درباره وبلاگ

** سلام به وبلاگ خودتون خوش اومدید. ** من یکی از طرفدارای پر و پا قرص فرزاد فرزینم و این وبلاگم مخصوص ایشون درست کردم هر اطلاعاتی از ایشون داشته باشم و تو این وبلاگ براتون میزارم و امیدوارم که مورد توجه شما دوستان واقع بشه جهت ارتباط با فرزاد فرزین میتونید به وب سایت شخصی ایشون سر بزنید اینم ادرسش: www.farzadfarzin.net *** اینم ایمیلش:farzad@farzadfarzin.com ****** راستی کپی برداری از مطالب فقط با ذکر منبع مجاز است
موضوعات
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا وبسایت ما رو با عنوان ***فرزاد فرزین***و آدرس farzadfarzin.LoxBlog.ir لینک کنید
 بعد مشخصات لینک خودتو تو کادر زیر بنویس. در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در وبسایت فرزاد فرزین قرار میگیره..





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 20
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 527
بازدید ماه : 5521
بازدید کل : 201256
تعداد مطالب : 247
تعداد نظرات : 245
تعداد آنلاین : 1

ابزار پرش به بالا

فال روزانه
دریافت همین آهنگ