یک شنبه 29 بهمن 1391برچسب:همکاری محسن چاوشی و فرزاد فرزین, :: 1 قبل از ظهر ::  نويسنده : ستاره

* قطعه ی دوصدایی فرزاد فرزین و محسن چاوشی در قالب یک تیتراژ  *

پس از همکاری های موفق، در قالب یک تیتراژ و با اجرای احسان علیخانی

همکاری محسن چاوشی و فرزاد فرزین


پس از مدت ها، در همکاری ای جدید و خاص، قطعه ی دو صدایی «محسن چاوشی» و «فـرزاد فــرزین» که برای برنامه جدید «احسان علیخانی» تولید و ضبط شده، سه شنبه شب گذشته توسط فرزاد فرزین و محسن چاوشی در استودیویی در غرب تهران ضبط شد و از اواخر همین ماه در تیتراژ برنامه جدید احسان علیخانی پخش خواهد شد. این قطعه، که پس از همکاری فرزاد فرزین و محسن چاوشی در آلبوم گذشته ی محسن چاوشی و در قطعه ی پرطرفدار «نفس بریده» و آلبوم «شوک» فرزاد فرزین، یک همکاری جدید و خاص محسوب می شود. این قطعه دارای موضوعی اجتماعی و با پس زمینه ی ملی-میهنی می باشد و مربوط به برنامه ی جدید احسان علیخانی می باشد که این بار به سراغ قهرمانان ملی و پاراالمپیک رفته و به گفتگو با آن ها خواهد پرداخت. اطلاعات بیشتر در مورد این همکاری و نسخه ی اصلی آهنگ پس از نهایی شدن منتشر خواهد شد.

 



یک شنبه 29 بهمن 1391برچسب:, :: 1 قبل از ظهر ::  نويسنده : ستاره

شلیکی دیگر از فرزاد فرزین 

شلیکی دیگر از فرزاد فرزین


گفتگو اختصاصی موسیقی ایرانی با شهاب شهبازی

این آلبومی از فرزاد فرزین با صدای شهاب شهبازی است. خیلی از عزیزان به من کمک کردند، خیلی ها هم مانع می شوند. من بی صبرانه منتظر بازتاب آلبوم هستم.

ادامه مطلب....

 



ادامه مطلب ...


یک شنبه 29 بهمن 1391برچسب:فرزاد فرزین در جشنواره فجر, :: 1 قبل از ظهر ::  نويسنده : ستاره

فرزاد فرزین در جشنواره فجر

 



موسیقی ما – بهمن بابازاده: در حالی که فردا (سه شنبه) قرار است در نشست خبری جشنواره موسیقی فجر لیست چهره‌های حاضر در این فستیوال فرهنگی اعلام شود، لیست چهره هی حاضر در این جشنواره به دست «موسیقی ما» رسیده است.

بر اساس این گزارش احسان خواجه امیری، بابک جهانبخش، فرزاد فرزین، محسن یگانه، محمد علیزاده و مازیار فلاحی در بخش جنبی جشنواره موسیقی فجر امسال به اجرای برنامه خواهند پرداخت.

این در حالی ست که پیش بینی می‌شد با توجه به برخی اتفاقات که در زمینه موسیقی پاپ در ماه‌های اخیر رخ داده، چهره‌های پاپ کمتری در این دوره از جشنواره موسیقی حاضر باشند، حضور ستاره‌های موسیقی در این فستیوال می‌تواند جالب توجه باشد.

غیبت رضا صادقی و گروه آریان و بنیامین بهادی از نکات عجیب این لیست است.

برنامه کامل جشنواره به همراه تاریخ و زمان اجرای این خواننده در این جشنواره فردا پس از اعلام رسمی در نشست خبری جشنواره موسیقی در «موسیقی ما» منتشر خواهد شد.

 



یک شنبه 29 بهمن 1391برچسب:, :: 1 قبل از ظهر ::  نويسنده : ستاره

زایا سلیمان رهبر ارکستر «فرزاد فرزین» شد


موسیقی ما – بهمن بابازاده ‌: حدود یک ماه پیش احسان خواجه امیری روی صفحه شخصی‌اش تلویحا خبر جدایی «زایا سلیمان» رهبر ارکستر‌اش را منتشر کرد و اعلام کرد این نوازنده خوش نام و قدیمی عرصه موسیقی، دیگر در قالب این گروه به اجرای برنامه نخواهد پرداخت. از گوشه کنار هم خبر اضافه شدن وی به عنوان رهبر ارکس‌تر به گروه فرزاد فرزین می‌رسید.

بقیه در ادامه مطلب...

 



ادامه مطلب ...


فرزاد فرزین و شب یلدا از زبان خودش

 

 


او این روزها مشغول جمع و جور کردن آلبوم بعدی اش است. حرف های او را درباره شب یلدا بخوانید:

... ما همیشه شب یلدا در منزل پدری دور هم جمع می شویم و معمولا شب های پرخاطره ای را هم در سال های گذشته با خانواده داشته ایم. در این بین بعضی از مهمانان و دور و بری ها هم هستند که می آیند و خلاصه تا 3 و 4 صبح هستیم در خدمتتان! ولی مثل همه، فال گرفتن ها و گپ و گفت های دور و بری ها و خاطراتی که از گذشته های دور گفته می شود، بهترین اتفاق هایی است که قرار است بیفتد. امسال هم که قرار است روز بعد از شب یلدا دنیا به آخر برسد هم قطعا به اندازه کافی سوژه خنده خواهیم داشت. امیدوارم امسال همه امشب بخندند و کیف کنند و یلدای شان مبارک باشد ...

 



یک شنبه 28 بهمن 1391برچسب: عکس های جدید فرزاد فرزین, موسیقی ما, :: 11 بعد از ظهر ::  نويسنده : ستاره

عکس های جدید فرزاد فرزین

بقیه در ادامه مطلب... 



ادامه مطلب ...


کوشان حداد از  چاوشی،فرزین و جهانبخش می گوید

 

 

کوشان حداد از  چاوشی،فرزین و جهانبخش می گوید

 

برخی از سبک های تنظیم را شخصا وارد موسیقی کرده ام

مجله هفت نگاه

ـ  همکاری هایی که تا به امروز با محسن چاوشی، فرزاد فرزین و بابک جهانبخش داشته ام هم برای خودمان و هم برای مخاطب موسیقی پاپ نتایج رضایت بخشی را به همراه داشته است

ـ نه من و نه محسن چاوشی حساب ویژه ای روی قطعه "قطار" باز نکرده بودیم ولی خوشبختانه پاسخ مثبتی از آن گرفتیم.احساس می کنم هر خواننده ای نمی تواند از پس اجرای قطعاتی در این فضا برآید. شاید در ایران فقط و فقط محسن چاوشی بتواند به خوبی از عهده این کار برآمده و مخاطب را نیز راضی کند

ـ ما پیشگو نیستیم و نمی توانیم چیزی را از قبل پیش بینی کنیم ولی با تکیه بر تجربه ای که دارم تا حدی می دانم که مخاطبین موسیقی چه انتظاراتی دارند و چگونه می توان این انتظارات را برآورده کرد.

 

ادامه مطلب

 



ادامه مطلب ...


سخنان حسام نواب صفوی درباره فرزاد فرزین!!!


مجله نسل امروزـ طرفداران فرزاد فرزین دیگر عادت کرده‌اند که در کنسرت‌های او هر بار منتظر یک سورپرایز جدید باشند. یکبار بدل او را روی صحنه دیدند، یکبار از بالای سقف وارد استیج شد و حالا هم در جدیدترین سورپرایزش «حسام نواب‌صفوی» را وارد گروهش کرده است.
ادامه مطلب...
 



ادامه مطلب ...


 

برنامه ویژه موسیقی ما با حضور فرزاد فرزین + تیزر

 


موسیقی ما :در هفته های گذشته «موسیقی ما» وارد پنجمین سال آغاز فعالیت اش شد.اتفاقی که با توجه به محتوا و موضوعیت سایت و شرایط کنونی رسانه ها، اتفاقی قابل توجه به شمار می رود و در رسیدن به این مهم، بدون شک کاربران و علاقمندانی که در همه این سالها با حمایت شان، تنها دلگرمی تحریریه و مدیران این رسانه بودند، سهمی غیر قابل انکار را ایفا کرده اند.

ادامه مطلب....



ادامه مطلب ...


http://musicno.ir/wp-content/uploads/2012/11/farzad_farzin_7.jpg

http://musicno.ir/wp-content/uploads/2012/11/farzad_farzin_15.jpg

ادامه مطلب...



ادامه مطلب ...


به دنبال ورود "اينجا ايرانه" به شبكه خانگي؛

 

فرزاد فرزين:صاحبان اين فيلم حق انتشار تصاوير مصاحبه مرا ندارند

فرزاد فرزين : حق انتشار تصاوير مصاحبه مرا ندارند!

فرزاد فرزين خواننده و آهنگساز در گفتگو با خبرنگار حوزه سينما باشگاه خبرنگاران در خصوص حضور خود در مجموعه نمايش خانگي "اينجا ايرانه" گفت: تصاوير مصاحبه با من در چهار سال گذشته گرفته شده بود و با توجه به پخش نشدن اين اثر در آن زمان هيچ حقي براي انتشار آن ندارند....

ادامه مطلب...



ادامه مطلب ...


برنامه هفت ترانه مجموعه ای هست که از شبکه شما در حال پخش میباشد و در برنامه خود هفت موزیک ویدئو از خوانندگان مشهور را پخش میکند

و مردم با دادن پیامک به برنامه درخواست پخش موزیک ویدئوی خواننده محبوب خودشون رو دارند

این برنامه در روزهای

*************************************

یک شنبه

سه شنبه

پنج شنبه


ساعت:8 شب


به شماره پیامک : 30000999

برای درخواست پخش موزیک ویدئوهای فرزاد فرزین از شبکه شما و برنامه هفت ترانه به این

 

شماره پیامک بزنید و درخواست خود را مطرح کنید

 



عکس های کنسرت 17 آبان فرزاد فرزین - سری چهارم

حضور در کنسرت های موسیقی علاوه بر به ارمغان آوردن لحظات شاد و مهیج تا حد زیادی میتواند روی سیقه و انتخاب مخاطب تاثیر بگذارد
فرزاد فرزین جزو محدود خوانندگانی در ایران به شمار میرود که به خوبی توانست سلیقه مخاطب خود را تشخیص دهد و با یک جمع بندی کلی از سلیقه مخاطبان بتواند گروهای مختلف سنی را کنار هم بنشاند

ادامه مطلب....



ادامه مطلب ...


 

موسیقی ایرانی-نیلوفر فعال: چهارشنبه 17 آبان 1391 مرکز همایش های برج میلاد، همه منتظر شکی عظیم هستند. شکی از نوعی گروه ارکستر شک و شنیدن صدای فرزاد فرزین.

به گزارش موسیقی ایرانی تماشاگران آماده حضور خواننده بر روی سن هستند، اما قبل از ورود او مقدماتی لازم است. تیزری از کنسرت های 2 سال اخیرش پخش می شود که لحظات خوب کنسرت های گذشته را برای طرفداران زنده می کند و هیجان سالن به حدی است که فرزاد وارد شود.

طبق عادت همیشگی کنسرت های فرزاد، هواداران منتظر سوپرایز بودند، که این بار هنر نمایی ارکستر سمفونیک تهران به همراه گروه شک سوپرایز برنامه بود.

ابتدا نوازندگان قطعاتی را با ساز های ذهی اجرا کردند و همزمان با اجرای آن ها کلیپی از آهنگ «دوریت» بر روی تلویزون های سالن نمایش داده شد و ناگهان . . . . . . .

رهبر ارکستر سمفونیک نقاب از صورت خود برداشت و ائ کسی جز فرزاد نبود.

همه با شور و هیجان شروع به تشویق کردند و او با انرزی هر چه تمام به اجرا پرداخت.

«دوریت» که تمام شد وقت آمدن بود، پس قطعه «بیا بیا» اجرا شد.

«کی میتونه»، «دونه دونه»، «شانس»، «شورشی»، «اون تو نیستی» ،«با تواحساس من»، «بچه»، «عذاب»، «چیکه چیکه» و «ماه من» اجرا های بعدی بودند.

در بین برنامه فرزاد صحنه را ترک کرد و گروه شک بود که به ادامه اجرا پرداخت و برای رفع خستگی ویدیویی از تمرین فرزاد و پروه شک پخش شد. در قسمتی از این ویدیو فرزاد در رابطه با سوپرایزش (رهبر نقاب دار) توضیح داد.

حاشیه ها:

-          فرزاد فرزین در هنگام اجرای قطعه «ماه من» که با ترانه ای از عبدالجبار کاکایی و آهنگسازی امید کرامتی می باشد، «کامران تفتی» بازیگر سریال «راز پنهان» را معرفی کرد که با استقبال زیادی رو به رو شد.

-          «حسام نواب صفوی»، پیانو قطعه «بچه» را اجرا کرد.

-          حضار تمامی قطعات را همراه با فرزاد اجرا می کردند که شور و هیجانی در سالن برپا کرده بود.

تعداد بی شمار کنسرت ها در این ماه و استقبال مردم از آن ها هنوز ثابت می کند که مردم علاقه خود را به موسیقی از دست نداده اند و پشتوانه محکم موسیقی هستند.

در پایان از شرکت « اکسیر نوین» برای همکاریش با تیم موسیقی ایرانی کمال تشکر را داریم.

.

عکس های کنسرت 17 آبان فرزاد فرزین + گزارش
ادامه مطلب...
 
 

 



ادامه مطلب ...


فرزاد*****شلیک*****فرزین
فرزاد فرزین
درباره وبلاگ

** سلام به وبلاگ خودتون خوش اومدید. ** من یکی از طرفدارای پر و پا قرص فرزاد فرزینم و این وبلاگم مخصوص ایشون درست کردم هر اطلاعاتی از ایشون داشته باشم و تو این وبلاگ براتون میزارم و امیدوارم که مورد توجه شما دوستان واقع بشه جهت ارتباط با فرزاد فرزین میتونید به وب سایت شخصی ایشون سر بزنید اینم ادرسش: www.farzadfarzin.net *** اینم ایمیلش:farzad@farzadfarzin.com ****** راستی کپی برداری از مطالب فقط با ذکر منبع مجاز است
موضوعات
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا وبسایت ما رو با عنوان ***فرزاد فرزین***و آدرس farzadfarzin.LoxBlog.ir لینک کنید
 بعد مشخصات لینک خودتو تو کادر زیر بنویس. در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در وبسایت فرزاد فرزین قرار میگیره..





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 5638
بازدید هفته : 9244
بازدید ماه : 10968
بازدید کل : 212521
تعداد مطالب : 247
تعداد نظرات : 245
تعداد آنلاین : 1

ابزار پرش به بالا

فال روزانه
دریافت همین آهنگ